Leta i den här bloggen

2012-02-09

Konferenser under 2012... (i huvudsak VMware, Citrix, Microsoft)

Varje år är det ett helt drös konferenser som sker både i USA och i Europa. Jag klipte ihop lite information om när, var och hur när det gäller de jag är mest intresserade av. Nästan helt garranterat så har jag misst nått, men i stora drag ser det ut så här:
 (klicka på bilden för större version)

Vill man läsa mer om dem också så finns det en del information här:
Intressant är att VMworld och Citrix Summit/synergy är precis i följd och båda i Barcelona...
Det skall även betonas att siffrorna under "Antal besökare" är ruskigt ungefärliga siffror.. jag har haft svårt att hitta exakta siffror. Därför bör de ses som uppskattningar mer än som någon sanning. :)
(jag tar gärna tips på vad korrekta siffrorna skall vara)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...