Leta i den här bloggen

2011-09-26

End-of-life på olika microsoft produkter...

Jag har tidigare skrivit om End-of-Life på lite olika Microsoft produkter (här och här), och vid ett tillfälle även om lite andra produkter.

Nu har Alex Verboon gjort ytterligare en lysande sammanställning över de vanligaste produkterna från Microsoft. Jag är inte helt säker på hans sammanställning gällande Internet Exporer (vilket han också påpekar), men förhoppningsvis kommer det en utveckling av bloggposten. Men när det gäller övriga produkter är den lysande!

Hela hans post hittar man här: http://www.verboon.info/index.php/2011/09/microsoft-product-lifecycle-the-year-2014-is-not-that-far-away-anymore/

2 kommentarer:

  1. Är det inte lite underligt att Windows 7 Enterprise har längre support än Server 2008 R2?
    Vad kan vara anledningen till det här? Jag tror knappast 'alla' hinner byta över till Windows 8 Server (eller vad den nu kommer heta) tills 2013.

    SvaraRadera
  2. Tack Jacob för din kommentar!
    Jag håller absolut med om att listan ser lite skum ut på sina ställen. "Ursäkten" jag har är att jag inte gjort den själv, det är Alex Verboon som skall cred för denna.

    Jag har tänkt göra en liknande uppdaterad lista själv, men har inte hunnit med det ännu. Vi får se när det kan tänkas dyka upp en sådan här. :)

    //Björne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...